Because You Love Me

16:54


"For all those times you stood by me ( Por todas as vezes que me apoiaste)For all the truth that you made me see ( Por todas as verdades que me fizeste ver)For all the joy you brought to my life ( Por toda a alegria que trouxeste para a minha vida)For all the wrong that you made right ( Por todos os erros que tornaste certos)For every dream you made come true (Por todos os sonhos que me concretizaste)For all the love I found in you ( Por todo o amor que encontrei em ti)I'll be forever thankful baby ( Eu ficarei eternamente grata)You're the one who held me up ( Foste aquele que me ajustaste a levantar)Never let me fall (Nunca me deixaste cair)You're the one who saw me through, through it all (Foste aquele que me viu através de tudo)
You were my strength when I was weak ( Foste a minha força quando estava fraca)You were my voice when I couldn't speak ( Foste a minha voz quando não pude falar)You were my eyes when I couldn't see ( Foste os meus olhos quando não conseguia ver)You saw the best there was in me ( Tu viste o melhor que havia em mim)Lifted me up when I couldn't reach ( Levantas-te-me quando não consegui alcançar)You gave me faith 'cause you believed ( Deste-me fé porque acreditavas)I'm everything I am ( Eu sou tudo aquilo que sou)Because you loved me ( Porque me amaste)"
(Celine Dion)
Obrigada  pai. Por todo o apoio que me tens dado nestes  últimos tempos,  por todos aqueles abraços apertados que trocamos quando eu me encontrava em baixo, por seres como és te dedico este excerto da canção de Celine Dion no teu dia. Feliz dia do Pai. Amo-te fófinho.

You Might Also Like

0 comentários

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe